Munka kezdete

Amire szükségünk van ahhoz, hogy megtaláljuk
a "pontos megoldást" vállalkozásának.

Közösségi Oldalak Menedzseléséhez

Brand megismerése

Ahhoz, hogy eltudjuk kezdeni az együttműködést és kitudjuk dolgozni a legmegfelelőbb stratégiát Önnek és cégének fontos, hogy megismerjük a márka/vállalat brand-jét. Minden egyes aprólékos részletre szükségünk lesz. A "pontos megoldáshoz" elengedhetetlen tudnunk a stílust, színeket, megszólítási formákat és egyéb szempontokat.

Célok, küldetés, egyedi jellemzők, marketingkommunikáció és még sok más tényező megismeréséből készül el az egyedi és adott vállalatra szabott Social Média Marketing stratégia.  

Megfelelő Közösségi oldalak kiválasztása

A sikerhez meg kell vizsgálnunk, hogy mely Social Média oldalakon szükséges Önnek/Vállalatának a jelenléte.

Ehhez létfontosságú például a tevékenységi köre, vagy a célcsoport tulajdonságai mind olyan tényezők, amelyek ezt befolyásolhatják. Kiválasztjuk a számára a legoptimálisabb közösségi médiafelületeket, hogy a lehető leghatékonyabb legyen az ügyfélkommunikációja.

Stratégia

Kidolgozzuk és tervezetet készítünk a megálmodott Social Media Marketing stratégiáról.

A továbbiakban a megvalósítása során is számíthat ránk. 

Pontosan tudjuk, hogy mennyi időbefektetéssel jár, ha a közösségi médiafelületeket önállóan kezeljük. A rendszeres és folyamatos tartalomkészítés a kreativitáson túl sok munkát igényel. 

Bízza ránk a feladatot, így Önnek csak a munkájára kell koncetrálnia.

Amire szükségünk van ahhoz, hogy megtaláljuk
a "pontos megoldást" vállalkozásának.

Kezdjük el!

Weboldal és Webshop készíttetéshez

Termék/Szolgáltatás megismerése

Fontos, hogy a következő felmerülő kérdésekre választ kapjunk, így hatékonyan eltudjuk készíteni személyes vagy céges weboldalát, webáruházát.

  • Mi a vállalkozás tevékenysége (termék-előállítás, szolgáltatásnyújtás, kereskedelem)?

  • Milyen szervezeti formában működik a vállalkozás?

  • Mi a vállalkozás működésének célja?

  • Milyen típusú ügyfeleket kíván kiszolgálni? Milyen formában teszi ezt? Milyen tendenciát mutat az igénybevevők száma, összetétele?

  • Milyen termékekkel és szolgáltatásokkal jelenik meg?

  • Milyen eredményességgel folytatta eddig a tevékenységét?

  • Hol található a telephelye? Milyen területet szolgál ki?

Mindezek ismertetését kérjük e-mailben küldje el részünkre.

Igények felmérése

Ahhoz, hogy a legtöbbet tudjuk kihozni weboldalából/webshopjából fontos, hogy ismertesse a következő szempontokat.

  • weboldal? webáruház? blog?
  • célközönség (korosztály)
  • szolgáltatások mennyisége (weboldal)
  • termékek mennyisége (webshop)
  • stílus, brand ismertetése
  • weboldal/webshop stílusa, design
  • színek, formák, képek, logók
  • menüpontok, termék menüpontok
  • Mi lenne a megfelelő Önnek?
    Legideálisabb a vállalkozásának?

Kérjük töltse ki igényfelmérőnket

Amennyiben a megadott szempontok szerint nem találta meg azt a szolgáltatást amire szüksége van, kérjük e-mailben részletesen írja meg elképzelését.

Közösségi média felületekről

Mi mire jó?

Facebook

Havi aktív felhasználó: 2 milliárd.
A legelterjettem közösségi média oldal Magyarországon. 

A Facebook havi aktív felhasználóinak 94%-a telefonról éri el a platformot.

Márka (brand) építéséhez, termékek és szolgáltatások széleskörű elterjesztésére, új ügyfelek elérésére.

Instagram

Havi aktív felhasználó: 700 millió.
Nők és férfiak aránya: 68/32.

Lehetőség van a fényképeket kicsinosítani: szűrők, effektek, feliratok állnak rendelkezésre, de a készítés helye és ideje is leírható, valamint képaláírás is adható. Ebben általában kulcsszavakat szokás elhelyezni, a hashtag a kettős kereszt után beírt szó itt indult hódító útjára.

Linkedin

Havi aktív felhasználó: 467 millió.
Nők és férfiak aránya: 44/56.

A LinkedIn az üzleti kapcsolatok közösségi hálója, a magyar felhasználók száma félmillió felett van. 

Ez üzleti jellegű oldal: a felhasználók - általában - részletes életrajzukat töltik fel, és mód van arra, hogy megjelöljék, miben tartják jártasnak magukat.

Továbbá cégeknek kifejezetten ajánlott, szinte kötelező, hogy elérhetőek legyenek a Linkedin-en.

Google+

Közel sem olyan népszerű, mint a Facebook, cégeknek mindenképp érdemes használni.
A Google-nek hatalmas fegyvere a keresője, ahol a céges Google + oldalak tartalmai előnyt élveznek.

Pinterest

Képek, grafikák megosztására szakosodott közösségi oldal. Ha vannak szép termék képei, vagy egyéb képanyagai, ezek megosztása révén rengeteg új ügyfélhez juthat el.

Twitter

Havi aktív felhasználó: 317 miilió.

A felhasználók egymás követői. Akit követünk, annak a tweetjeit láthatjuk az üzenőfalunkon, ő viszont csak akkor látja a mi bejegyzéseinket, ha ő is követ minket.